loading...
مجله عاشقانه 99لاو
odmin بازدید : 40 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)
اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • به خواب می روند مثل من تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • نیاز که تو باشی تمام من میشود “نیازمندیها” • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟ و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم گفتم ای کاش پناهم باشی همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی … و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • هوای فاصله سرد است من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه … دیروز هم همینطور بود فردا هم همینطوره ! • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • “دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت ! • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • وقتی از همه دنیا ناراحتم فقط با فکر کردن به تو آروم میشم اما وقتی تو ناراحتم می کنی ، همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه ! • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • زندگی بهانه است ! من هوا را به امید همنفسی با تو تنفس می کنم … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • زندگی معنی پیچیده ای ندارد همین که تو باشی این تمام زندگیست … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • به خاطر عشقت زنده نباش به خاطر کسی زنده باش که به عشقت زندست … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • اعتراف می کنم به خیانت که در نبودت با خیالت بودم … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو … این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • لبخند که میزنی … پر میشوم از بهانه های خواستنت پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت و زمزمه های در گوشی ! • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • خورشید بتابد یا نتابد ماه باشد یا نباشد شب و روز من یکی شده فرقی ندارد برایم همه چیز برایم رویا شده عشق تو برایم آرزو شده به رویا و آرزو کاری ندارم حقیقت این است که دوستت دارم ! • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • می خواهم بدهم دنیا را برایم تنگ کنند به اندازه ی آغوش تو تا وقتی به آغوشت می رسم بدانم همه ی دنیا از آن من است … • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh • • • دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ! نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی • • • اس ام اس عاشقانه سری 20 SMS Asheghaneh
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت مجله عاشقانه99لاو خوش آمدید لطفا عضو شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب عاشقانه سایت لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 3,083